Pentru a putea completa ONLINE

formularul, trebuie sa te  Autentifici

2.CONCURSURI CONTRACTUALE – Post vacant / vacant temporar

Temei legal: H.G. nr. 286/2011, modificat şi completat de H.G. nr. 1027/2014

ACTE NECESARE:
1. ADRESA DE INAINTARE vezi model
2. ANUNT CONCURS vezi model

ADRESA DE INAINTARE SI ANUNTUL DE CONCURS TREBUIE TRIMISE SCANAT CU SEMNATURA SI STAMPILA. TEXTUL ANUNTULUI DE CONCURS TREBUIE TRIMISA SI IN FORMAT DOC (WORD) PRIM EMAIL.

In cazul concursurilor pe perioada determinata, structura postului conform legislatiei poate fi de doua tipuri: post vacant sau post vacant temporar.

In cazul in care postul este vacant, documentatia privind publicarea in Monitorul Oficial trebuie trimisa cu minim 19 zile lucratoare inainte de data concursului.

In cazul in care postul este vacant temporar, documentatia privind publicarea in Monitorul Oficial trebuie trimisa cu minim 14 zile lucratoare inainte de data concursului.

Datele minime pe care trebuie sa le contina anuntul de concurs:
postul, conditii participare (nivel de studii, experienta), proba scrisa si oral (data si ora), depunerea dosarelor (termen), detalii suplimentare;

(s-au atasat modele pentru text concurs+Adresa de inaintare)

Metologie preluare concursuri on-line
In cazul in care alegeti serviciile noastre in vederea preluarii, verificarii si publicarii concursurilor in Monitorul Oficial Partea a III-a, va informam ca exista doua posibilitati pentru aceasta procedura.
1. Procedura de transfer pe email a documentelor
2. Procedura de preluare on-line a documentelor
Pentru a usura procesul de preluare va vom detalia pasii pe care trebuie sa-i faceti in oricare varianta aleasa.

1. Procedura de transfer pe email a documentelor

Pasul 1: Accesati link-urile de descarcare a celor doua documente ( adresa de inaintare / anunt concurs )
Pasul 2: Dupa completarea celor doua documente le printati, le semnati si stampilati.
Pasul 3: Trimiteti pe adresa de email office@anunturi-monitorul-oficial.ro urmtoarele documente:
– Adresa de inaintare in format pdf sau jpg- document semnat si stampilat
– Anuntul de concurs in format pdf sau jpg- document semnat si stampilat
– Anunt de concurs in format document – word, txt
Pasul 4: Dupa ce se finalizeaza procesul de verificare a documentelor se va emite o factura fiscala pe care o veti plati in contul de trezorerie.

1. Procedura de preluare on-line a documentelor
Pasul 1: Creati un cont de utilizator sau autentificati-va cu unul dej existent.
Pasul 2: In cadrul sectiunii Concursuri Contractuale alegeti ce tip de concurs doriti sa publicati: perioada determinata sau perioada nedeterminata.
Pasul 3: In parte de subsol a paginii veti gasi formularul standardizat a adresei de inaintare si a textului anuntului. Completati pe rand pe fiecare dintre acestea si la final apasati butonul ”Trimite cererea”.
Pasul 4: Dupa ce se finalizeaza procesul de verificare a documentelor vi se va emite o factura fiscala pe care o veti plati in contul de trezorerie.